מעוניינים בייצוג מנצח?

השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם




    רכישת דירה מקבלן

    בגדול, רכישת דירה היא כמו אבן דרך במסלול הישראלי המוכר לכולנו. בתום ימי התיכון, הולכים לצבא, משם לטיול הגדול, אוניברסיטה ואז פונים לרכישת דירה, לא פעם רגע הרכישה מסמל את רגע ההתמסדות. זהו, אינכם ילדים עוד, אלא אנשים מבוגרים, אשר לוקחים את העתיד במלוא הרצינות. לא רק זוגות צעירים בוחרים לרכוש דירה יד ראשונה מקבלן, כי אם גם משקיעים פרטיים, המעוניינים להגדיל את הונם.

    אין ספק, רכישת דירה מקבלן, לעומת רכישה של דירה מיד שניה, היא רכישה שנחשבת בטוחה יותר. על פניו, רכישה של דירה בה לא גרו אחרים לפני כן, מאפשרת לכם ליהנות מרכישה של דירה 'מין המוכן'. בלי לפנות לתהליכים של שיפוצים וכיוצא באלו. אבל, בכל זאת, עורך דין בתחום המקרקעין, לא יכול לשלוח אתכם לדרככם, בלי להסב את תשומת לבכם לכמה דברים חשובים נוספים.

    אז מה כדאי לבדוק לפני רכישת הדירה

    רכישת דירה מקבלן, בניגוד לרכישה של דירה מיד שניה, היא עסקה המתנהלת מול בעל מקצוע ולא מול אנשים פרטיים. כלומר, הקבלן, הוא מי שבוחר להקים פרויקט, להוציא כסף על תהליך הבניה ולמכור את הנכסים השונים, כדי לכסות את עלויות הבניה וכמובן, כדי להכניס את הרווחים הנותרים לכיס. כך שכאשר אתם באים לחתום על חוזה מול קבלן, אתם נמצאים בעמדת נחיתות. אתם, אלו שלא מכירים את תחום הנדלן, עלולים להגיע עם ידע חסר, לעומת הקבלן, אשר מנהל משא ומתן מול מספר דיירים פוטנציאליים באותה העת. לכן, לפני שתבחרו לרכוש דירה בפרויקט, תמיד היוועצו בעורכת דין מקרקעין. כך, תזכו בליווי ותמיכה, תהיו בטוחים כי יש מי שקוראת את האותיות הקטנות בחוזה עבורכם ומעבירה אליכם את המידע החשוב ביותר.

    כמה שאלות שיעזרו לכם לבחור נכון

    קניית דירה מקבלן, וודאי בשלבים הראשונים של יישום הפרויקט, כאשר הדירה עודנה שרטוט על נייר, דורשת מכם לתת אמון בבעל המקצוע. אתם צריכים להאמין כי זה יעמוד במסגרת הזמן הקצוב לביצוע הפרויקט. אתם רוצים להאמין כי הקבלן ידאג לעבודה טובה ואיכותית, כזו שתאפשר לכם להיכנס לדירה עליה חלמתם ולא כזו, אשר תדרוש מכם להוציא עוד כסף בעתיד, על שיפוצים בלתי צפויים. איך תוכלו לתת אמון בקבלן? שאלו את עצמכם כמה שאלות:

    האם אתם בקיאים בפרטי הפרויקט?

    האם ראיתם את ההדמיה הממוחשבת? האם אתם מבינים את כל הפרטים? ידע הוא כוח והוא יכול לעזור לכם לבחור בתבונה.

    האם לקבלן יש מוניטין?

    האם יש לו קבלות ופרויקטים נוספים שעלו יפה לאורך השנים? לא פעם, ניסיון מוכח יכול להוכיח את מידת המקצועיות של הקבלן.

    האם קראתם את האותיות הקטנות?

    לכל חוזה יש אותיות קטנות, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מבינים בדיוק על מה אתם חותמים, עליכם לעבור על הסעיפים הרבים בחוזה ולראות, כי אתם מבינים את כל האמור בו.

    לקבל מענה מקצועי ולצאת לדרך

    כאמור, ללא ליווי של עורכת דין מתחום המקרקעין, רכישת דירה מקבלן עלולה להתברר בתור השקעה מסוכנת ולא נבונה. משרד עו"ד אודל כהן, יהיה שם עבורכם. מחלקת הנדלן תשמח להיות שם עבורכם בכל שלב לאורך החתימה על החוזה. ביחד, נדאג לאינטרסים שלכם ונשמור על הזכויות שלכם בשבע עיניים. לפניות, חייגו.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם




      מידע נוסף בנושא

      להקדים תרופה למכה

      אנחנו יודעים, אתם עומדים בפני רכישה של דירה ואתם ממש לא רוצים לשמוע על כל מה שעלול להשתבש. אנחנו בהחלט מאחלים לכם כי הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר ויתנהל על מי מנוחות. אבל, במידת הצורך, תמיד כדאי לבחור עורכת דין מקצועית, אשר תשמור על האינטרסים שלכם בהליך המשפטי. משרד עורכי הדין אודל כהן, הוא משרד בוטיק, המתמחה במספר תחומים משפטיים. במחלקת המקרקעין תקבלו ייעוץ וליווי אישי, בנוגע לרכישת דירה מקבלן באופן ספציפי ובנוגע לרכישה נדלנית, באופן כללי. איתנו, תוכלו ללכת לישון רגועים, איתנו תהיו בטוחים כי אתם נתונים בידיים טובות.

       

      לקרוא את האותיות הקטנות ולתת לכם ייעוץ משפטי

      בגדול, עורך דין קניית דירה מקבלן נותן לכם מענה משפטי בשני מישורים:

      1. קורא את החוזה ועובר אתכם על האותיות הקטנות: אם יש משהו שאתם לא מבינים, אם אתם רוצים לקבל חוות דעת נוספת, עורך דין קניית דירה מקבלן יהיה שם כדי לייעץ לכם.
      2. מייצג אתכם במידת הצורך: אם נקלעתם לוויכוח משפטי עם הקבלן, אתם צריכים שיהיה מי שייצג את האינטרסים שלכם בזירה המשפטית. גם במקרה הזה, תפקידו של עורך הדין הוא להסביר לכם הכל בצורה מקצועית ולהיות שם עבורכם, במידת הצורך, עורך דין דירה מקבלן, ישטח את טענותיכם בבית המשפט ומול נציגיו של הקבלן עצמו.

      עורך דין קניית דירה מקבלן

      התפקיד של עורך דין קניית דירה מקבלן הוא פשוט לשמור על האינטרסים שלכם לאורך תהליך הרכישה. הקבלן הינו בעל המקצוע המנהל משא ומתן עם מספר לקוחות ומלכתחילה אתם מגיעים למשא ומתן בעמדת נחיתות. אתם רוכשים דירה אחת בפרויקט גדול ולעומת זאת הקבלן מנהל את הפרויקט כולו ובקיא ברזי החוזה. משום שרכישת דירה מקבלן פירושה מתן אמון בבעל המקצוע כי זה יעמוד בהבטחותיו, אתם לא יכולים להסתפק רק במילה שלו. אתם צריכים לגייס לצידכם את עזרתו של עורך דין קניית דירה מקבלן, כדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם לא מפספסים מידע רלוונטי שיכול להוביל להשלכות מרחיקות לכת בנוגע לעסקה עליה אתם חותמים כעת.

      כדי להרגיש בטוחים, אתם צריכים עורכת דין מצויינת

      התפקיד של עורכת דין מקרקעין בהקשר הזה, הוא לוודא, כי כאשר אתם מבצעים קניית דירה מקבלן, אתם לא 'נופלים בפח'. עורכת הדין אודל כהן, תהיה שם עבורכם, עם ליווי וייעוץ משפטי, תתעכב אתכם על האותיות הקטנות בחוזה ותשמור על האינטרסים שלכם, מול הקבלן.

      קניית דירה מקבלן

      שוק הדיור הישראלי עולה לכותרות לא פעם. הניסיונות של זוגות ישראלים לרכוש דירה באקלים הכלכלי הנוכחי, הופכים את אלו שהצליחו לרכוש דירה בבעלותם לאנשים ברי מזל באמת. אם הגדלתם לעשות ובחרתם להשקיע את הכסף באמצעות קניית דירה מקבלן, הרי שמדובר בבחירה עם יתרונות משמעותיים. בניגוד לדירה מיד שניה, אשר התגוררו בה דיירים אחרים לפניכם, כאשר אתם בוחרים לבצע קניית דירה מקבלן, אתם מקבלים דירה חדשה 'מהניילונים'. אז למה אנחנו מוסיפים כאן 'אבל'? כי קניית דירה מקבלן היא בכל זאת, עסקה שיש בה סיכון מסוים. כדי שתבחרו נכון ובעיקר, כדי להעלות את המודעות שלכם לאותיות הקטנות, אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא את המאמר הבא.

      תפריט נגישות