מעוניינים בייצוג מנצח?

השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם




    עורך דין הסכם ממון חולון

    בשנים האחרונות, עולה המודעות בנוגע לעריכת הסכמי ממון בשלבים הראשונים של החיים המשותפים. אמנם, זוג הבוחר להתחתן, לא מעוניין בהכרח, להתעמת עם האפשרות הטרגית כי בשלב מסוים לאורך החיים יחליטו בני הזוג להיפרד. עם זאת, היום אנחנו רואים מודעות גדולה יותר לנושא ובעיקר למשמעות החיובית שיש לחתימה על הסכם ממון דווקא עם תחילת החיים המשותפים.

    למה הסכמי ממון הפכו שכיחים יותר בשנים האחרונות

    יש כמה סיבות לכך שרבים פונים לסיוע של עורך דין הסכם ממון חולון. הסיבה הראשונה, כיום, רבים מגיעים לנישואין עם רכוש אותו אספו בשנים שלפני הנישואין. בשנים בהן גיל הנישואין עולה, לא פעם, שני בני הזוג מחזיקים בנכסים, עוד לפני החתונה. שנית, הסטטיקה ברורה. נכון לכתיבת שורות אלו, שיעור הגירושין בישראל עומד על בערך שליש מכלל הזוגות הנשואים. התפקיד של עורך דין הסכם ממון הוא לעזור לבני הזוג להסדיר את העניינים הכספיים מלכתחילה, כך שתמנע עוגמת נפש ואי הבנה בעתיד. רבים מבינים כי דווקא כעת, כאשר הזוגיות יציבה, כדאי לחתום על הסכם ממון מבעוד מועד.

    איך נראה התהליך ומה עליכם לעשות?

    אם אתם מעוניינים לחתום על הסכם ממון אצל עורך דין הסכם ממון חולון, בשלב הראשון כדאי לאסוף את כל המסמכים המוכיחים את דבר הבעלות שלכם על נכסים כאלו ואחרים. בין אם בבעלותכם יש רכב פרטי או דירה למגורים, כדי להתחיל בתהליך, צריך לרכז את כל המידע הרלוונטי.

    בהמשך, עורך דין הסכם ממון חולון יקשיב לבקשות שלכם, ינסח את ההסכם ויעבור אתכם ביחד על הסעיפים השונים. לא תמיד מדובר על תהליך ארוך, הכל תלוי במידת המורכבות של התיק העומד לפנינו.

    בתום התהליך, שני בני הזוג יחתמו על ההסכם והוא יוגש לאישור רשמי של בית משפט לענייני משפחה או אישור נוטוריון במידה וההסכם נחתם לפני הנישואין. העתק מההסכם ישמר אצל עורך הדין וכמובן יועבר בשני עותקים מסודרים לכל אחד מבני הזוג. כדי שבעת הצורך כל המידע יהיה זמין ונגיש.

    לכל שאלה, הנכם מוזמנים לפנות

    במשרד עו"ד אודל כהן, תמצאו את המחלקה המשפטית לדיני משפחה. אם יש לכם שאלות ואם אתם מחפשים מענה מקצועי, פנו לקבלת סיוע.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם




      תפריט נגישות